25 Oktober

Hej Fredag!!
 
Underbart.
Vaknade på strålande humör och hoppas dagen springer i väg så jag får komma hem till min familj, Blir ner att handla lite inför helgen. Barnen har beställd hemmagjord pizza i dag så det får blir det. Dom är för övrigt hemma hos mamma och pappa nu, Per hjälper dom med garageporten. De skulle få lax dr i dag och hoppas jag också får vara med dom visar sig hur dagen går =) 
 
Sen de där med färgningen och klippningen =/ det blev inget för hennes tåg var så försenat och skulle inte hinna. så kan det vara, vi får kika på en ny tid.
 
Vill ni baka nå enkelt till helgen kika på dessa =)
 
Det här behöver du till 4  : 4 smördegsplattor en bit hackad kavlitets choklad 1 dl nutella 1 ägg florsocker

Gör så här: Ställ ugnen på 200 grader.  Ta fram de tinade smördegsplattorna. Rör ihop  cirka en dl med nutella och valfri mängd hackad choklad och fördela ut fyllningen i mitten på plattorna. Rulla ihop och nyp ihop kanterna och lägg skarven ner på bakplåtspappret. Pensla med vispat ägg och ställ in i mitten på ugnen. Grädda tills de blir gyllene och pudra över florsocker. Ni kan välja vilken fyllning ni vill =)

Serveras helst nygräddade och varma

 
Är inne på skor nu måste ha lite nya eller jag vill ha nya =)
Favoriter  
 
Bronx Svart Bronx stövel av skinn, 36-41

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart är dom första skorna ifrån? :)

2013-10-28 @ 11:55:17
Postat av: Gabbe

Dom finns på dinsko =)

2013-10-29 @ 08:38:10
Postat av: Jenny

Hej,
Roligt att du gillar mina bilder :)
Men glöm inte länka till min blogg till varje gång du lånar bild eller recept.
Kram Jenny

2013-10-29 @ 14:11:37
Postat av: Gabbe

men absolut ska jag göra det =) jag har inte haft en tanke på det. Kram

2013-10-31 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0