23 Oktober

Onsdag!
 
Det regnade inte när jag lämnade på dagis i morse så jag tänkte att jag tar cykeln till jobbet. jo visst efter halva vägen kom störtskuren. Jackan och mina byxor jätte blöt och tröjjan som jag had eunder jackan med, Nu har jag torkar iallfall och tur jag har en filt på jobbet som jag kunde värma mig under.
 
I dag ska vi göra kransar hemma =) ut och plocka lite virke och börja skapa.
Ska också hämta kataloger för försäljning av delikates korv för laget. Vi säljer kakor/godis också och hade med mig det till jobbet i går och fan vad besällningar jag fick =) glad...
 
Ingen löpning i går tar det ikväll.
 
 
såg nu vad många fina komentarer jag fick på detta kort på instagram =) blir så glad och rörd att läsa.
 

Apropå mat så gjorde vi köttfärsås och spagetti som vi också gör rätt ofta. Ikväll ska det bli mat som barnen får vara med att skapa
 

Tips också på Lidl har de mycket roliga haloween kläder och grejjor till bra priser

 

köpte dessa till barnen =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0