21 Oktober

Måndag!
 
Ska snart in i ett telefonmöte så jag skriver av mig lite här innan.
 
Helgen har varit bra, mycket händelserik må jag säga, Fredags så tog vi ett besök i valbo jag och barnen, Per har jobbat eftermiddag hela helgen. Förutom i frdags då har de utdyllnad så då var han hemma till 18 precis till middagen. Det gjordes baconlindad fläskfile och potatisgratäng =) mums. nått glas vin blev det också.  Vi var på ishallen före och hämta ut beställningslistorna för nu ska det säljas kakor/godis och korv åt fotbollen, Vill ni köpa något så säg till.
 
Lördag, jag har morgonpigga barn men de leker så snällt på sina rum eller kollar tv så mamman och pappan får sussa på en stund till ;D. Vi hade en god lång frukost, sedan tog vi cykeltur ner till bruket för lite inhandling och barnen fick sitt lördagsgodis. Sen åkte barnen och lekte med Filippa och fick lunch där också =) som hade jätte roligt. Vi åkte sen på 18 års fest i torsåker, Pers kusin. Smörgåstårta och fika och barnen fick leka av sig med alla barnen. Åkte sen hem till mamma och pappa och träffa lilla Bianca. Sen vidare hem för middag och myslördag.
 
Söndag började dagen nere i muntebo så vi fick träffa bianca igen och jag tog en löptur i munteboskogen =) kallt men det gick bra. Dusch och fix hemme sen blev det kalas i torsåker för barnens kusin William 5 år. åter igen gott fika =) Hemma gjordes det lassange och gjorde en brasa i braskamin. trött och mosig somnade tidigt.
 
Valbo
 
 
fredgakväll =)
 

Cykeltur till bruket =) Novelia somnade på vägen hem, inte alls ovanligt
 
 
18 års festen
 

barnen och Bianca =) Vi älskar våran kusin säger dom
 

 Igår krattades det och passa på att ta en höstbild
 
 
Middag
 

Idag har barnen dans och jag ska rpinga 2 varv runt hammaren medans =) sen hem duscha och så ska vi på föräldramöte, mamma och pappa kommer upp och passar barnen medans jag och per gårtill dagis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0