15 Oktober

Tisdag!
 
Det ska bli en bra tisdag har jag bestämt =) de bestämde jag mig när jag la mig i går. God frukost intagen, en celsius som gör mig pigg. God lunch låda har jag med mig, Per gjorde hemgjorda hamburgare i går medans vi var på dans.  Flyter oå rätt fort på jobbet, sen ska jag cykla hem till mamma och pappa där resten av min familj befinner sig. Per hjälper pappa att sätta in en ny garageport och sen ska vi få middag där, pulled pork =) Tiden där mellan blir det en promenad med hundarna har jag bestämt, det älskar barnen. bra tisdag med andra ord
 
 
(Snart) dax för färgning av hår (gröa mörka slingor)  och toppa.. Hon hade ju inte tid förns mitten av november så man får gott vänta om man vill ha samma frisör ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0