8 November

Fredag <3
Börjar med att säga grattis till min mamma som fyller år i dag =)
 
Hoppas denna dag rinner på så man får komma hem, hämta barn och sedan lite handling, köpa farsdags pressenter och tindra ska köpa pressent till en dagis kompis som hon ska hem till på söndag på kalas =) fixar allt i dag så man slipper trängas med alla på söndag, Sedan ska vi över till grannarna på middag, ska bli trevligt.
 
Gårdagen så tog jag en löptur till hoforshallen, det gick bra 5 km ganska precis =) mamma mötte mig där så solade vi så fick hon skjutsa hem mig. Hockey på tv med chirre å dirre sen kolla jag på hela sverige baka så var det godnatt sen.
 
Som sagt helgen kommer se ut på följande, knäppa kort i morgon på folkan, promenad, fest hos mamma och pappa =) söndag-  fira fars dag och lämna tindra på kalas jag och novis tar en promenad.
 
Bästaste mamma <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0