25 November

 
 
Måndag!
 
Julen närmar sig med stormsteg och i går stod jag och strök i flera timmar, mina hissgardiner i vardagsrummet och upp kom dom också =) Tindra får ett par lantliga juklgardiner i beige och dra på trissor vad jag fíck styrka dom innan dom blev bra. I år blir det stjärnor i varje fönster och kransar i köket =)  På fredag sätter jag upp allt och så ska vi baka lussebullar, utan russin så klart, fast med pärlsocker, istället fär kesella naturell tar jag kesella vanilj =)
Vi ska baka pepparkakor och mina saffransgrottor med smält dajm ;D börjar med så bakar vi julgodis senare. jag är en planerare (ja).
 
Helgen
 
Julmarknad i korsån, mysigt, vi hade mormor och kusin bianca med oss också, inna de var vi hemma hos mormor och inväntade Bianca.  Vi hade också besök av jennie och barnen =) alltid kul att ses.
 
här fick tjejerna rida som de verkligen älskar
 

I går så vart det stressigt, sov för länge, kl 10 skulle tjejerna lämnas på dans avslutningen, de skulle lockas hår och byta om och det var de ena och de andra åsså äta frukost på de, vi hann =) halv 12 fick vi vuxna komma in och kika, ååh så duktiga de var och så tårögd jag blev. Vilka barn man har <3 finns film på instagram. de fick röda tröjjor alla barnen born to move å balonger, fika och armband.vattenflaskor fick de tidigare.
 

Idag är tjejerna hemma med Per, de ska leka med filippa lite senare =) kvällen avslutas med fotbollsträning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0