6 Maj

men nuså är värmen här =) gud så skönt det vare ute nu, perfekt och så är det måndag bra start på veckan =)
 
Jobbar på för att få ledig ons-sön det skulle inte vara fy skam de inte, Har fått en dvd och en vin öppnare också i dag så jag trivs på mitt jobb =))
 
Helgen sumeras så att vi haft full fart hela helgen =) ved till braskaminenär färdig klyven och staplad, skönt, vi har vart ute väldigt mycket. Vi bjöd hem, Pers syskon och föräldrar på grillat, det var jätte trevligt =). Hockey har vi tittat på också såklart.
 
 I går hade jag och Novelia mamma å dotter mys medans Tindra var på kalas hos sin dagis kompis Linnea. Vi åkte till time så åt vi glass i stora lass, sen tog vi oss en promenad runt hammarn, vi hade vagnen med oss, kände på vattnet satt i solen, besökte en lekpark, lagomt till vi skulle hämta hem Tindra. Ochhon hade haft det jätte skojj på kalaset hon var så mallig och få hen godis påse med sig hem =) Kvällen svslutades på bästa sätt hos Sandra då vi planderade lagfesten vi ska ha med fotbollen så bjöd hon på super god tacos =) Bums i säng efter de för vi tjejer är ju bra på att snacka och tiden for iväg ;D
 
Hoppas solen stannar kvar ett tag så man får åka hem å sola sig lite medans barnen cyklar och leker ute ;D Tindra är suuper nöjd med sin nya större cykel
 
 
Tindra kalas fin ;D
 
Jag o Novis äter glass =)
 
 
Mys bild på Tindra å Novelia som lyssnar på kusinen i magen ;D kommer i september
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0