31 Maj

Freeedag!! nu är det sista maj iallafall =)
 
Länge sen jag jobbade en fredag nu känns det som =) så härligt när vi kan få vara ledig lite då och då. I dag är det tänkt lite solning efter jobbet och  fixa ihop en sallad och poatatis röran =) I kväll kommer Malin å Linus ner och deras barn på grillning =) Novelia går på samma avdelning som Ida och Tindra går på samma avdelning som Anton. Innan dess ska jag avverka 1 timmes fotbollsträning också =) fullt upp
 
Härlig dag det var igår, gick hem runt 1, hämta barn och klippte gräs, fyllde på poolen och bara njöt =) malin hennes barn kom förbi också och tillbringande eftmiddagen med oss. Kvällen så somnade barnen strax efter 18 efter middag å dusch de var trötta =) jag åkte ner å handla allt till i dag så det är klart. Tog ett glas vin i kvälls solen med Per mysigt =) Jag bara älskar sommrarna
 
Inte långt kvar så sitter vi på stranden på öland och njuter eller har härliga dagar uppe i stugan.
 
Trötta tjejen
 
 
Alla barnen  leker
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0