3 Maj

Freeeedag!!! =)
 
Känns bra i dag, sov bättre i natt även fast båda barnen sov i våran säng i natt eller de kommer in på morgon kvisten och sover någon timme men det blir så trångt å varmt men lite mysigt i bland =)
 
Haft gofika på jobbet i dag =) snart är det helg, innebär grillning då vi får gäster alltid trevligt. kanske införskaffar fler black tower bubbel men mums så gott den ska ni prova perfekt nu till vår/sommar värmen kommer om den kommer =/ man vet ju aldrig.. i tisdags på sista april blev det grillning och detta vin rekomenderas stark
 
 
Övrigt så spelades det match igår och tyvärr blev det förlust. Hoppas alla blir frisk å kry å skador försvinner snart så vi blir en stabil trupp =) jag spela mitt back men jag vill hellst spela mer på mitt mitt då jag kan få gå upp mer på anfall =)
 
Fikade i solen i går på basidan (vedbacken)
 
 
Bilder från sista april då vi red på Kingen =) roligt var det, någon dag här ska jcg och stephanie rida ut utan barn så det ska bli roligt
 
 
Älskade barn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0