29 maj

Onsdag!
 
En trött onsdag, jag hade svårt att sova i går, jag var så slut i kroppen efter matchen i går tyvärr förlust min magkänsla hade fel. Jag hade mina nya skor och jag hade så ont i fötterna men snart ska väl dom bli inspringda. Träning i kväll så hoppas den blir bra =)
 
Tjejerna är på dagis de var riktigt dagis sugen när jag väckte dom i morse, de var på så bra humör så jag också blev så glad =) Lämnar bilen hemma och ska ta cykeln och får inte upp stödet men va f*n fick cykla med den halv nere haha, skulle ta andra cykeln men den hade Per till jobbet. Jag kom ner så hoppas Per kan smita ifrån lite å skruva bort stödet. Vilka problem va? =)
 
Prova dessa dubble snittar =)
 
Sega Dumlesnittar
 
ca 45-50 stycken
200 gram margarin 2,5 dl strösocker 1 msk sirap 3 msk kakao 2 tsk vaniljsocker 2 tsk bakpulver 4½ dl vetemjöl
ca 10 stycken Dumlekolor
 
 
 
vädret ser lovande ut i helgen=)
 
Torsdag30. maiFredag31. maiLørdag1. juni      
Lettskyet Klarvær Klarvær            
17° 19° 21°            
0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0