27 Maj

Måndag!
 
Haft en lång helg då fredagen också blev ledig ;D underbart och vilket väder. Jag är röd som en jag vet inte vad på brösten även fast jag smörjde in mig men jag blir lätt röd där. Vi har vart ute hela helgen. Barnen fick en ny större pool som de verkligen älskade.  Vi har grillat både fredag lördag och söndag ;D fredags kom syster med familj ner och grillade mes oss =)
 
Lördag så var det tjejkväll i storvik hos Elin, alltid kul att träffas och snart ska Jessica få barn också åh så spännande.
 
Söndagen - mors dag, jag fick köpa blommor av min familj så nu är hela trädgården full =). Vi åt frukost ute på gräsmattan och det var jätte mysigt.  Vi åkte sedan till torsåker så Per fick lämna en blomma till sin mamma och där bjöds det på äppelkaka. Sedan vidare till min mamma och hon fick en blomma =) bjöds på chessecake och min mamma är så duktig att baka sånna med olika inehåll denna inehåll marabou choklad och massa nnat gött =)
Per gjorde ren deras pool så nu har de börjat fyllt den så den blir väl klar om några dagar.  Tindra var också på kalas i går hos sin dagis kompis fredik =) näsat vecka är det en annan dagis kompis som har kalas =)
 
 
Barnen är hos mormor och morfar i dag de sov över där. vi grillade där igår sen åkte vi hem och de sover kvar =) Jag jobbar och Per är nere i torsåker och hugger ved.
 
bild bom från helgen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0