2 Maj

Torsdag!
 
Svårt med dagarna när man vart ledig i 5 dagar och jag har måndag i dag men det är ju fantastiskt det är ju redan torsdag å snart helg =)) I dag börjar seriepremiären och vi möter valbo ff som första och ska spela på självaste strömvallen.
 
Till något tråkigt så somnade min kära morfar in i morse, jag är glad att vi hann träffa honom igår, han fick höra våra röster och vi fick se han en sista gång. Nu får han ha det bra uppe i himmlen och att han äntligen fick somna in. Jag ska åka hem om ett tag för jag kan inte fokusera här på jobbet jag tänker bara på honom och mamma och mormor så klart. <3 Tänk att alltid någon som funnits i mitt liv helt plöstsligt inte finns mer? det är så underligt. Jag älskade min morfar så mycket..
 
Jag sov jätte oroligt i natt så jag kände på mig att det var något tok på gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0