5 Mars

 
Tisdag!! Kan ju klara mig utan tisdagar. Började dagen med en promenad till jobbet, väldigt behagligt väder må jag säga. Snart är all is borta från gåbanorna då äre fritt fram =) Lättare då jag har cykel vissa dagar. Jag tycker det är rätt skönt att börja morgon med en promenad. Passa på så ofta jag kan,
 
I går så var det ute lek ett tag tills Tindra åkte på kattbajs med hela framsidan på galonstället usch å fy på vantarna å. Vi ska köpa ett nytt galonställ till henne nu och nua galonvantar till båda två. Tindras galon byxor tar in vatten om hon suttit ute ett tag. Middag och lite bolibompa sen gjorde tjejerna kväller, tröttisar. Jag å Per kikade på en film som var jätte bra. Efter familjen annorlunda slog vi på den.
 
The Town
 Idag har vi inget planerat vad jag vet.
Vilar från träning i går och i dag känner av halsen lie grann men inte mycket. Har träning i morgon så =) snart ut på konstgräs fy fan vad härligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0