22 Mars

 
Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra =))
 
hihi
 
Fredag är det också å soool ;D hihi 
 
Inte lång arbetsdag i dag, jag å Elin ska handla tacos saker så allt är klart inför i morgon då vi ska ha jobbfest. =)
 
I dag om inte annat så ska det bjudas på massa fika, ska bara hem å fixa klart tårtorna, först hämta barnen så de får hjälpa till. Tror nog alla vet att jag fyller i dag, i morse på dagis berätta Tindra för alla hon träffa att mamma fyller år i dag hihi söt ungen. De sjöng för mig i morse och jag fick använda kläderna jag fick i går =) Blev 2 toppar, solbrillor och underkläder å lite hårgrejjor ;D nöjd.
 
Kommer bli en kanon helg
 
Fick denna av sötaste Elin på jobbetm den låg på min plats när jag kom i morse =)
 
Här är Bror och Bianca, liten docka på 3369 kg och 50 cm lång ;D längtar efter att få träffa henne å köpa nå fint.
Barnen var super lyckliga över att få veta att dom fått en till kusin och ska titta på bildern ahela tiden på Bianca ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0