17 Juni

Midsommar veckan är här!! =)
Underbart
 
Kort vecka och jag känner mig så glad i dag när man vet att det är midsommar snart och semestern närmar sig ;D
 
Helgen så har vi gjort lite allt möjligt =)
 
Fredag- Träning och studenfest hos grannarna =) mkt god mat och vin
 
Lördag- Blev fiske vid lissjön och sedan var det cirkus =)
 
Söndag-  Barnen var på barnkalas hos Anton =) sen kom farmor å farfar å grattade Novelia för de kunde inte komma på torsdag när det är tänkt kalas =) Vi grillade på kvällen och så hade jag gjort en rabarber/jordgubbs paj =) barnen slockna före 19 så de var pigg i morse när de skulle till dagis =)
 
Jag har ingen telefon =( den svarar inte när man försöker låsa upp den, nya delar beställda så hoppas de kommer snaaaart... Vi har bytt bil =) till Audi Eriks gamla å han tog våran.. jag var inte riktigt med på det först men sen blev det bra. Nyttigt att byta så man inte fäster sig så mycket till en bil =) Vi hade ju bmw:n i 4 år ändå. kanske kan bli en nyare sån sen vem vet,. =)
 
 
 Sebba
 
Tindra å majja å Novelia äter pannkisar
 

Novis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0