28 Januari

Måndag!
 
Helgen rusade förbi som vanligt.
 
I dag fyller Filippa 4 år grattis till henne =)) Det var det första Tindra sa när hon vakna i morse i dag fyller filippa och i morgon fyller jag =).. Herregud små tjejerna blir så stora.
 
Övrigt så har vi har kalas lördag och söndag, Tindra har fått massa fina saker åå så nöjd o glad hon är. Fyrhjulingen var perfekt den ska hon åka på hela tiden =) å alla sin fina kläder rosa, rosa, rosa mesta dels till och med basketskorna.. I morgon när jag slutar jobbet ska vi fira henne då det är henned födelsedag, vi har en hel tårta kvar också.
 
Fredag var det en trevlig tjejmiddag åå god mat som vanligt, nästa gång ses vi på jobbet då Elin ska börja jobba igen, kul tycker jag ;D  Nästa middag blir hos mig bäst jag skriver upp de så jag kommer ihåg.
 
Kalas bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0