22 Februari

Men hallå Fredag ;D underbart
 
Jobbar inte fullt lika långt i dag, hinner hem å packa barnes saker och byta om å fixa lite. I dag vankas det middag på church street med käraste grannarna =)) ska bli så skojj å gött.. Barnen ska sova hos mormor å morfar de ska ha fredgasmys och bada i deras badkar det älskar dom verkligen. Tindra feberfri i dag skönt hon var mycket piggare. Igår hade hon feber och var allmänt hängig men ryckte upp sig efter en alvedon åt och drack bra. Visst hon snorar och hostar lite. I morse var hon så rolig halv 7 hej mamma jag är frisk nu ;D haha.. Jag åkte å joppa
 och dom är hemma med sin pappis.
 
I morgon kommer jag vara borta hela dagen, ska till Kratten med tjejerna på jobbet =) ska bli så kul. Vi ska börja klockan 12 med aktiviteter, sola, bada och få massage, middag å drinkar riktig lyx. Blir att hämta barnen direkt på lördag morgon så jag hinner mysa och pussa på dom, men jag är inte den sov sover länge jag är nog där 09 i morgon bitte då jag är 100 på att dom har vaknat =)) Sen får de ha lördagsmys med sin pappis.
 
Blir väl någon liknande outfit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0