18 Februari

Måndag!
 
Helgen är förbi och så är det måndag och är på plats på jobbet så längtar man tills fredag igen. Lika jämt.
 
Helgen har vart bra mycket blandat med kalas, badhus och även hunnit med att vara hemma och poat. Igår gjorde vi en jätte stor snö iglo och var utei flera timmar, det var härligt. Sen fick barnen leka med sin mormor å morfar så jag kunde träna fotboll. Barnen slockna tidigt igår och jag fick min marabou saltlaktis å tv tittande i fred =) Tänkte hålla mig vaken tills Per kom hem från jobbet men det var nästan omöjligt trött som bara den.
 
I dag är tjejerna hemma med pappsen sin och de kommer å hämtar mig sen, inget planerat i dag kanske pulka backen vi får se, men ingen träning iallafall och det är faktiskt skönt med träningsfri dag. Gick til jobbet i morse och gick på rasten också så motion har jag fått =))
 
Stackars Novelia som snubbla på mattkanten igår och slog i kinden i bordet =( hon gick så ont och var nästan otröstlig så vela hon ringa pappa och mormor och berätta och hon var så ledsen lill frö.
 
 
Så här trött blev hon efter badhuset i lördags när vi kom hem
 
 
Här skulle vi precis åka å bada =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0