12 Februari

Tisdag Fettisdagen=)) få se om vi får några semlor här på jobbet i dag då, de brukar vi få.
 
Har börjat denna vecka med att promenera till jobbet, väldigt skönt å så blir jag pigg, gick också några dagar förra veckan till jobbet sen har mina älsklingar hämtat mig så jag kommer hem fortare. När jag har lämning så tar jag bil och lämnar dem hem och byter om till cykeln. När Per har em så går jag till jobbet så lämnar han bilen här sen när han ska ut å jobba så jag kan hämta hem barnen sen. Det fungerar väldigt bra ;D behöver inte 2 bilar =))
 
Tjejerna är ledig i dag och lika i går, i morgon ska dom till dagis å busa, det behöver dom för gud i skruven vad energi de har när de är hemma, river å leker med allt, Per blir gråhårig snart =P
Att se fram emot denna vecka är väl, träning, kalas, å middag ;D
 
Lagat några lådor med kyckling gryta =) Steker Kyckling lagomt stora bitar i en gryta, häller över creme bonjour vitlök 2 askar, 3 dl grädde och pressa i vitlök och paprika bitar. krydda med salt å peppar hade även i lite sweet chili sås. Till hade vi tunna potatis chips som vänds i olja i ugn ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0