9 December

Måndag!
 
Då gick helgen, åter på jobbet igen och jag ska berätta om helgen som var såå lyckad =)
 
fredag- Blev upphämtad på jobbet så åkte vi till lokalen med lite grejjor och kika vad som fanns där, Skjussa sedan ner barnen till Torsåker för de tjata så mycket att de vela åka ner dit och sova där, för jag tänkte att de räckte med lördag till söndag men nä de vela sova där 2 veckor som Tindra sa men mena ju 2 dagar. Så ja dom fick åka dit. Hemma sen började jag med en löptur med sven =) sen gjorde jag all kyckling och gjrode klar den, kika på idol och sen somnade jag, Per jobba natt. läskigt att va helt själv hemma. men de gick bra hörde råttan på vinden precis när jag skulle sova ussscch.
 
Lördag vakna halv 9 så skönt att sova ut, började med en stabil frukost, tog en löptur i -14 grader nä fy det är inte kul så det blev en kort en. Varm dusch och blåsa håret. Väckte Per klockan 11 då åkte vi å handla det sista, hämta upp mamma så åkte vi till lokalen och började med maten, storesyster kom och hjälpte, så kom lillsyster och amandah upp med ljudet. Hemma igen vid 2 och började krusa håret, smink så gick vi över till grannarne på lite för kepa =) sen var det hem och byta om så fick vi skjuss ner till lokalen så förberedde vi allt, bål, tände ljus koka pasta. Å vi var så super taggad och festen var så lyckad, fina pressenter fick han också. maten blev bra, lekarna, å alla dansa å hade kul =)  synd att jag inte knäppte fler kort.
 
 
I dag är det lucia firande på barnens dagis =)  myyys mormor kommer å kikar hon å.
är för övrigt väldigt hes i dag , lite hals ont så jag hoppar träningen i kväll, om det skulle vara en infektion i halsen/stämbanden.  Bättre att vila.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0