3 December

Hej December =) en av de bästa månaderna är här på året.
 
Tisdag! Jag är hemma med barnen, då Tindra fått magsjuka =/ fy stackars henne. I söndags var vi ju hela familjen forsberg hos oss och då hade den näst minsta i familjen vart dålig i magen och tydligen smittade de bra, 2 barn blev magsjuk. Hoppas det går över snabbt och att vi andra i familjerna klarar oss för på lördag är det ju 30 års fest för Per.
 
Helgen ska jag summera (går ej att lägga upp bilder) synd men finns på instagram
 
Fredag. bakstuga på sandgatan med julmust och härlig julmusik å tända ljus. Vin och mys hemma
 
Lördag mera bak, löpning och tomtesmyg i torsåker som var så mysigt som vanligt. 
 
söndag mys frukost till första advents ljuset, barnen fick öppna alla sina kalendrar. Började med att baka 2 äppelpajer, ut på löpning, lämna barn hos mormor å morfar där det skulle bakas adventsbak de hade super mysigt med julmusik å kusinerna samlade. Då passa jag å Per på att handla och laga klart middagen som vi hade med jul lotteriet, jag ska köpa julklapp åt Stephanie i år =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0