7 Augusti

Onsdag!
 
Snart helg så skönt de ska bli, är så trött på morgonen, har inte kommit in i det riktigt.
 
Fint skådespelri var det på himlen igår när vi åkte hem från matchen i Ockelbo och öös regn. Matchen vill jag inte tala om =/ förlust igen och dom var bra så är det bara. För min egen del var det den sämsta matchen någonsin i min världs historia, ont i foten, fick smällar hela tiden flög i backen 100 gånger, hade endå mycket energi  men den tog i från av deras bästa spelare som spela så hårt. Nog om de lägger det bakom mig och bestämmer mig för att nästa match då jävlar.
 
I dag gick det mycket bättre att lämna på dagis, de var så glada så =)
 
Träning i kväll sen kika på filmen The grown ups 2
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0