28 augusti

Onsdag!
 
Är faktiskt pigg i dag trodde jag skulle känna mig sämr för jag somnade sent kunde inte varva ner efter matchen blev täppt i näsan och visste inte hur jag skulle ligga i sängen snurra å snurra. Tog en promenad nu på rasten och det känndes bra det är varmt ute.
 
På tal om matchen, vi åkte dit endast 11 spelare slutade med att vi var 10 st mer eller mindre under hela matchen och ja vi förlorade. Vi fick spela försvarsspel mesta dels och för min egen del gav jag upp för länge sen var så svårt att komma in i matchen och få bra struktur på det hela. Känndes bra i början.
 
I dag så har vi bara liiite ved kvar så de ska vi få undan idag och självklart va med barnen =)) Kvällen avslutas med träning och klippning av hår =)
 
 
 
Dom här skorna från stadium är verkligen kanon sitter lätt på foten och ingen snörning på dem =)
 
I köket minskar det på godiset (någon tjuv) det var Per =)
 

Håret ska jag toppa så det ser fräscht ut
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0