26 Augusti

Måndag!!
 
I morse vela jag gärna inte vakna, var så trött börjar släppa lite nu, Tindra hoppa på mig i morse för hon var så pigg å glad och vela till dagis fort fort. Hon somna ju vid 19 i går. Jag kollade pretty women som jag sett 1000 gåånger =) Passa på när Per jobba natt.
 
Helgen har vi försökt gjort så mycket som möjligt
 
Var ledig i fredags så helgen blev så mycket längre. Hade tjejkväll och det var jätte trevligt, promenader, lek i lekpark, cykelturer, Tindra å Novelai har lekt med kompisar hela helgen =) Tindra har vart på kalas. Fått hem massa ved som ska staplas så vi har att göra. Ska ringa å väcka Per kl 12 så ska han gå ut å börja så får jag hjälpa till sen. Träning i kväll också.
 
Tindra och Melina (tjejkvällen) Jessicas lilla tjej 2 månader.
 
Mys morgon på fredagen fukost å tv tittning
 
Barnen leker med Filippa som var hos oss under fredagen =)
 
Bilen fungerar så vi åkte till stjärnsund för att äta glass sen
 

lördagen cykla vi ner till bruket för lite inhandling och lördagsgodis åsså skumm i fontänen
 

Fick lite massage av Tindra efter en hel del tränande under helgen =)
 
 
Vi har också träffat kusin Bianca som sov hos mina barns mormor å morfar i lördags
 
 
Tindra kalas redo =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0