14 Augusti

Onsdag!
 
Nu står det Augusti i mina rubriker så nått fel vare.. I dag så äre ju jobb som vanligt och jag är så trött på morgorn, vill inte kliva upp riktigt och jag lägger mig inte allt för sent heller tycker jag. Går väl över har ju haft semester så klart det kommer efter. Bara denna dag och i moron kvar att jobba sen åker vi upp till stugan =) ska bli skönt med lite längre helg.
 
I dag så  har vi en match som ska spelas i Hille, hinnner bara hem å hämta barn å mysa å packa en stund innan samlingen.  Sen när jag kommit hem ganska sent på kvällen måste jag packa klart allt som ska med till stugan.
 
Igår efter hämtning på dagis tog vi oss till skogen å olocka hallon, nästa sväng blir det att leta efter kantareller. Jag klippte gräset, laga mat tvätta de vanliga sakerna. Barnen somna rätt tidigt, Per åkte å hyrde film å köpte godis =) Filmen var ganska rolig minns ej namn på den något med boom. Komedi.
 
Efter måndagens träning =P lerig på bena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0