3 april

Onsdag!
 
Snart hemgång, hämta hem mina busar =) vi ska ju fortsätta göra mys pys på altanen och kanske cykla någon vända i dag också =) Jag står över träningen ikväll vilar mig ordentligt, dumt å träna när man är förskyld. Tar med mig flickorna om de orkar en stund. Per jobbar ju em så jag hade ändå behövt barnvakt. uuv i morse när ja gick till jobbet så kände jag av benhinnorna =( inte roligt hoppas det bara var nå tillfälligt för jag har ju haft problem med dom tidigare och fått laser behandlig på dem.
 
Tindra hade lurat sin dagis personal i går iallafall fast jag sa att det bara vae 1 april man fick luras =) Hon hade iallafall sagt att pappa brutit benet och mamma brutit armen hahah lilla unge så Per fick förklara för dom ;D
 
gick inte att ladda upp bilder får kopiera nå skojj
 
Lite vårkläder kanske =)
Jag har också fastnat på leopart mönster barn kläder =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0