29 april

Måndag!!
leeedig.. Så skönt , lördag, söndag, mån, tis, ons  så jobbar jag bara torsdag fredag Gud så skönt.
 
ligger i sängen skulle gått ner å blåsa håret, Novelia ligger och sover på mig för hon vakna när jag kom hem från träning och Per skulle ut å jobba natt. 
 
i morgon är det sista april, skönt då kliver vi in i maj med stormsteg och närmar oss semestern :)) i morgon blir det grilla hos oss, syster med familj kommer och pappa. Se slår vi ihop med grannarna. Går till kasen och tittar på fyrverkeri :))
 
orken gick så för vi gick inte långt. Förutom de så fick jag hål i huvudet efter 5 min då en motståndare pricka in med sin ring i huvudet på mig. Fan vilken vass armbåge du hade sa jag och sprang vidare. Då kom blodet ner rinnande på kinden å överallt fan shit sa jag och börja vingla för blod är inte kul. En tjej titta på mitt sår och  vi gick ner och duscha ur blodet för att se och det var som om jag hade färgat rött och skulle skölja ur Gud så man blöder från huvudet.  Behövde inte sys sa hon det blir ett fult ärr men vad gör det. Ont i huvudet har jag haft i 4 dagar nu usch blev nog en liten hjärnskakning. Tog de lugnt resten av matcherna får komma igen näs år :) 
 
Lilla kusin Bianca :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0