22 april

Måndag!
 
Tillbaka till verkligheten igen och rutinerna.
 
Haft det super bra denna helg, kryssningen var skit kul =))  Det var bussresan som var tråkig, ner gick det jätte bra när man drack lite vin. Båten gick vid 18 och innan vi steg på åt vi en baugette med kycklingröra, det var det första jag åt på dagen, åt lite kesella hallon på bussen också. På båten dracks det mest smirnoff och jag var fortfarande super hunrig, men inte dom andra de var mätt av allt drickande så de vela bara ha nån macka jaja vill ju inte sitta själv å äta. Blev en macka igen då med annan fyllning, Per åt sin andra räkmacka. Sen efter all festande å lyssnat på stiftelsen satt vi å gäspa  gjorde kväller 01:30 haha blev en natt macka med ner Pers tredje räkmacka å jag tog med ost å skinka =) Sov till 8 tiden tänkte nu jävlar ska vi sova ut men nä vakna tidigt å hunrig som vanligt då haha. Vela ju ha en riktig fuokost buffe ja men nä de andra var inte hungrig de var bakis å trötta haha så det blev en macka igen fjärde räckmackan för per å jag tog en fralla å en bulle... Jag var så sur för att ingen vela äta riktig maat. Per gav med sig och åt med mig sen så jag blev nöjd super gott ;D då var jag mätt sen resten av dagen.. tänk hur man har det ;D Jag å stephanie sjöng kareokee inför massa folk, tänk vad modig jag var ;D Nä super kul men skönt att komma hem igen. Barnen hade haft de bra hos mormor å morfar de var hemma hos oss när vi kom hem i går vid 20:00 å barnen blev nöjd över sina pressenter som vi köpt i taxfreen. Köpte ingen särskild godis å sånt. Inge sprit eller övrigt för så bra priser var det inte å inget som föll smaken.
 
I dag ska vi eventuellt åka ner och rida när jag slutar =)
 
Outfit lånad av elin =)
 
 
På däck i kvälls solen, super skönt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0