8 september

Lördag!
 
Jag sitter med lördagsgodis påsen i högsta hugg haha bästa med lördagar ;D Då är jag uppladdad inför morgondagen match ;D Barnen får hålla sig till skruvar =P dom tycker faktiskt inte om godis och det är väl bra?...Dom smakar och spottar ut då är det ingen idee att ge..
 
Vi har nyss vart ut i skogen och tittat på vindkraftverken =) mysigt så här på kvällen Tindra å jag tycker inte så mycket om att åka i skogen då jag bäst trivs hemma haha Per trivs i skogen han. Vi gick ut och knäppte kort och då tyckte jag att jag hörde något så man börja ju springa mot bilen och försökte visa lugn för barnen nu åker vi hem sa jag haha.. Vi har också grillat i dag i denna sommar värme "not".. haft besök av Jocke å maria å wilma. Åt lunch med oss och gick vi på promenad syster var också med.. Bror jocke hjälpte Per i garaget med elen perfekt ;D 
 
frukost i morse framför tv, helt ok på lördagar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0