4 September

Tisdag kväll!!
 
Nyss vart till ica för lite inhandling, sitter i soffan och ska titta lite program, försökte mig på tv3 play då jag missa ensam amma söker i går och färjan, men det fungerade ej jaja.. 
 
I dag har det inte hänt så mycket sen jag kom hem från jobbet, förberede maten och så var vi ut en sväng och cykla. provade även barnens overaller och tur så kunde dom ha dom från förra året. Behövs väl lite nya vinterskor bara å en å annan mössa å vante =P men de tänker vi inte på nu, vi ska ju ha fint hela september =)  Barnen ligger i sina sängar men har ej somat än men det gör dom nog snart. Upp till dagis i morgon igen sp blir det jag som hämtar då Per har utfyllnad på onsdagar. Kul att jag får hämta barnen för en gångs skull det händer inte ofta. 
 
Just ja Tindra skulle på dans i går och hon vågade inte gå i från mig vi fick sitta med en stund med hopp att hon inte skulle vara så blyg men det gick inte vi försöker nästa måndag igen för hon sa i dag att hon vågade och att jag skulle lämna henne =) vi får se.
 
 
 
Tindra tjatar ständigt om att få en lillebror hellst en Fabian säger hon =) men hon får nöjja sig med dockor..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0