18 September

Tisdag!
 
gillar inte tisdagar och sagt det förr, den är långt i från helg och jag är så trött på tisdagar, men snart är den över och jag ska strax bege mig till sängen. Väntar på att Per ska komma hem från jobbet så vi kan växla några ord bara =) Det har verkligen varit full fart hela dagen så nu är jag slut som människa med min förskylning.
 
Cyklade i spöregn hem för att ta bilen till dagis å hämta mina tjejer, sen åkte vi hem och jag började riva ur soffan för klädsen har barnen haft roligt med i morse, de har tagit fram tusch pennor och målat lite på armstödet =/ suck för sånt.. vet ej om jag kommer få rent de för på 60 grader försvann det ej med vanligt tvätt pulver å sköljmedel. tips? ska googla lite.  Städat av lite, lagat mat sen tog vi en tripp till hoforshallen för att titta på om några bada å så tittade vi lite innebandy =)
 
Nu kommer jag vara hård med när de ska måla, bara sitta vid köksbordet och när jag eller Per tittar på, Barn är barn jag vet men det finns gränser, det är så jobbigt när det förstörs saker å kladdar ner men den tiden växer dom förbi tids nog. Samtidigt vill jag att de inte ska växaför fort.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Galltvål, funkar på allt! Blöt tvålen gnugga in där det är en fläck/målat, släng in i tvättmaskinen!

2012-09-19 @ 09:03:23
Postat av: Gabbe

Tavk för svar. Blev en ny klädsel istället =) den hade gjort sitt den gamla, ur blekt å småflävkig.. =)

2012-09-19 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0