10 september

Ni kanske såg receptet på kladdkakan med dajm? mmm den är super god, perfekt till frredagsmys,
 
Måndag i dag och lunch på jobbet, ska gå och hämta ut mina skor som jag beställde för ett tag sen som tog jätte lång tid innan de kom.  Väl hemma sen får se om jag hinner måla på en sväng innan Tindra ska skjussas ner till dansen. Nu säger hon att hon ska våga gå in själv =) det återstår att se. Hinner iallafall måla sen =) tur att det ska bli skapligt väder i veckan.. Sen till kvällen blir det fotbollsträning för min del.
 
Gårdagens hemma match mot hille blev 1-1 vi hade många chanser med sån otur att få in dom. Men nöjd ändå ;D Bara 2 matcher kvar nu.
 
Ja hösten är väl här nu då och helgen som var tändes den första brasan och ljusen, det är mysigt men jag älskar sommrarna mest av allt och när jag tittar på ensam mamma söker så vill man att sommaren ska vara längre, jag hade vela hittat på mer saker eller jag tänker så här varför gjorde vi inte de där? Kom på att vi skulle tagit en pickninck  som vi brukar men det har inte blivit mycket av de.. Lika att ta en fisketur med farfars båt, men sen slog de mig vi hinner ju hela september det är ju skapligt än ;D
 
Nöjd med sommaren som helhet jag tycker vi har hunnit med det mesta.
 
* öland
* mamma å pappas stuga
* Furuvik
* Besöka stränder och bada
*  Grillkvällar å fester
* Kräftskivor
* Träffat vänner som jag inte träffar så ofta
* Lärt Tindra att cykla utan stödhjul
* vart ute i skogen
 
säkert glömt massa nu men som helhet nöjd ;D
 
Ska faktiskt gå in och boka stuga till Astrid Lindgrens värld nu för dom går åt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0