6 November

Tisdag!
 
Solig sådan gillas =) Blir roligare att gå på promenader då när soleb värmer lite.
Min cykeltur till jobbet i morse hade jag kunnat hoppa över, glömde ställa in cykeln i garaget i går och när jag cykla i väg så fick jag bara i 1:an å gud tog skit lång tid att komma till jobbet och jag hade lust att slänga cykel f*n i diket åh arg jag var. Per erbjöd sig att skjussa ner mig i morse men jag vela cykla. Tycker om att få motion på morgon då vaknar jag.
 
November, har tagit med värmeljus till jobbet å ska tända ett ljus varje morgon (mys) ska ha så ända fram till jul. Sen i december ska vi dricka glögg varje fredag morgon å en pepparkaka ;D
 
Övrigt så flyter allt på jobb, dagis å aktiviteter. Denna vecka ska vi besöka bibloteket å ta en fika på hansons å fria mamma7mormor som fyller år, det är vad vi har planerat sen dyker det väl upp en massa annat =)
 
I går när jag var ute å sprang så kom familjen rådjus utspringandes framför mig å gissa om jag blev rädd fy vad otäckt, jätte mörkt ute å bara nått enstaka hus efter vägen (mot hyn). Men överlevde. knappt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0