28 november

Onsdag!
 
Blött skit väder ute, kan det inte bara frysa på lite å snöa lite så det blir vitt men inte överdrivet med snö =)
Tog cykeln i morse å dra å trissor vad nära jag var på en vurpa i svängen innan viadukten haha bre sladd som bara den men sen gick de bra de var bart på vägarna lite slask på nått ställe men men..
 
I går så var det hämtning av tjejerna, så tog vi oss ner på ica å handla lite behövligtm pepparkaksdeg ligge ri kylen å väntar på att få bakas ut vi tar det på lördag innan tomtesmyget.  å så klart lussebullar längatar det är så mysigt. och Förhoppnigsvis sitter all julpyssel uppe. Jag stod å strök gardiner hela kvällen i går så jag ligger i fas ;D
 
Har gjort 3 kranasar av gran som hänger på ett gamlat fönster och 2 hänger i köksfönstret, sen ska jag bara ta oss till ikea å köpa sånna där ljusslingor som går på batteri 10 kr eller vad dom kosta men väldigt fint kommer de bli =)
 
 
I dag skulle min familj hem till några hus ner å leka med filippa å fabian de har dom pratat om ett tag nu =)  Sen får vi se vad vi hittar på när jag kommer hem.  =)
 
åh längtar till julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0