19 November

Måndag"
 
Hallå var det inte fredag i går? usch tycker inte om när det känns så, att helgen går så snabbt.
 
Var på ett jätte fint dop i går det var barnens kusin Justin som döptes och det bjöds på väldigt gott fika. Sen stressa vi ner på barngympa å gjorde av med massa energi allt socker som vi tröck i oss. stressa hem igen förombyte och åka ner på middagen med fotbollslaget =) Väldigt trevligt å god mat smakade väldigt gott med mat jag som bara hade fått i mig fikabröd innan som var dte ända jag hade ätit på hela dagen. Jag fick pris då jag hade tränat mest i laget fick massa grejjer från ovako. väldigt bra usb minnen som man kan tanka över film på 4+2 gb mkt de. sen en fin sportväska å massa annat gött ;D kul iallafall. så hade vi köpt blommor till tränarna.
 
Vi har kört igång föresten med inomhus fotbollen ;D kul söndagar nu framför allt sen blir det utökning. bli inomhus cup i Januari.
 
Var till Sandviken med mina tjejer i helgen å strosa runt ;D blev pressent till Justin å sjalar till barnen, kolla ut massa fint som vi kan köpa till jul att ha på oss
 
Klänning - 100% PolyamidKlänning - 75% Bomull,25% PolyamidKlänning - 100% Polyamid
Klänning - 100% BomullKjol - 100% BomullSkor - 100% Polyureten
Hårspänne - 80% Polyester,10% Metall,10% PlastMönstrad strumpbyxa, 50 DEN - 85% Polyamid,15% Elastan
 
Å jag =)
 
Club L - Waist Trim One Shoulder Dress
 
Går lite i jultankar nu å längar till allt julpyssel och få äta sin första lussebulle å pepparkaka å ett glas glögg :D mmmm håller på det ett tag till.
 
 
å på inte tal om julkalendern i år:D mysteriet i grevleholm gillas! var jag 26 år? neeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0