9 Maj

Säger Grattis till pappa och min syster son som fyller år i dag ;D Blir mat i kväll i muntebo och fira födelsedags (baren) =)

Tråk väder ute, tog cykeln ändå till jobbet om inte annat så blev jag pigg av cykelturen =). Barnen är på dagis som de har saknat dagis efter 1 vecka ledigt. Gav dem bricanyl innan så de slipper hosta så mycket. Fick det utskrivet igår när vi var på bvc, hon kolla sänkan på dem och de hade förhöjd men inget baktriellt så det är bara att få i dem hostmedicin. Gårdagen var vi ju hos min mormor som hade nybakta dummlekakor men utan dumle hon hade marabou choklad istället och det var super gott ;D... Körde en pw med syster sen på kvällningen..

I dag ska jag hem och plantera lite vita penseér och hoppas det slutat regna då bara =P.. Sedan blir det smörgåstårta i muntebo och fira pappa och jacob. Hockey ska vi ju se också så klart.. =)

Jobba på nu så dagen tar slut

Gud så jag längtar till öland bara 8 veckor kvar ;D till den vita potatismjölstranden och det långgrunda havet. Goda maten, alla aktiviteter, solsäkraste platsen i Sverige och bli så där brun som man alltid blir där. "drömmer bort"


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!!

Ne men du får se den när vi träffas ;))

Ja men på lördag har jag för mig att det ska vara koutsläpp här i storvik, de kanske kan vara roligt för barnen att titta på så kan vi gå dit:) Men vet inte riktigt vilken tid... har du hört nått?

Kraaam

2012-05-10 @ 10:30:02
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0