27 Maj

Denna helg lider mit sitt slut, min hud lider i den med =) men inte så det gör ont bara sådär lagot röd.
Helgen kommer uppdateras i massa bilder.
Fredag så blev det inte valbo för min del, orken försvann efter jobbet då¨vi åkte till tolven och bada istället =P skicka Per till falun så han fick köpa sig något fint till svensexan och handla hem mat =P Första doppet blev den 25 maj i år fint de och skönt var de faktiskt! Avslutade med grillat på kvällen..
Lördag, sov som stockat, hörde inte ens när Per drog iväg på morgon där det var dags för han och fler att åka til gävle för att ha svensexa för min bror.. Vi sov oss til närmare 9, körde frukost, åkte ner på bruket och handla massa blommior, Drog till tolven, sen så fortsatte vi hemma här istället för de blåste så mycket där. Syster med barn var här och gud så barnen lekte hela dagen lång. Vi tog grillning och eurovision uppe hos syster. Novis somna i min famn där vid 22 tiden och Tindra höll sig vaken tills vi hämta karlarna vid busstationen sen dog vi alla å toppen på denna dag var att Sverige vann ;D
Söndag- Sov oss ännu längre, käka frulle sen tog jag fram barnpoolen så de fick plaska där, hängde tvätt plocka lite. Hade de bra hemma i solen, Novis vsade tecken på värmeslag hon hade ingen ork så hon sov jätte mycket i dag. Några jordbubbar fick hon i sig och nu på kvällen så blev hon kanon pigg, hon har inte somnat än =/ dagis i mån hon blir svår väckt hon. Vi har firat våra mammor i dag med blommor och även jag blev firad mes rosor ;D smälter lite så gulligt..  dagens: Fick punka =/ fasen fälgen blev sne och nu sitter ett annat däck där fult, så hoppas Per fixar det där. Blev grillning i dag med =P
Lekstuge dax med grannen Majja...
Mycket glass gick det åt i helgen
7
nya solstolar!
Blekfis som nu mer inte är det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0