23 Maj

Onsdag kväll!!
Har poat en hel del nu sen jag vart på fotbollsträning. Tagit undan disk, tvätthög, dammsugit, torkat, plockat, duschat och nattat barn, eller det var inte så svårt att natta i dag de somna på engång när jag la dom i sängen så trötta dom var.. Dom fick ju följa med mig på fotbollsträning i dag annars brukar de sova 19 men de har hu sovmorgon i morgon så de fick vara vaken till halv 9 i dag. Gick inte så bra att träna med barnen med sig dom sprang i vägen och tjata och Novela grina när jag sprang i väg, fick öva på massa skott och hönor istället och sprang lite med.. I morgon är det match stensätra hemma jeej bara att börja ladda!!
Härligt väder i dag med... Hämtade bus ungar på dagis sen var vi ute hela eftermiddagen, Tindra lekte med majja och Novelia fick också vara med ibland, hon vela mest vara i lekstugan för jag tog ut köket och stolar och bord dit så nu kan de leka där. Hon tog också en liten tupplur, jobbigt att vara ute i friska luften och solen. Smörjer in dom med solkräm nu så det känns så sommrigt. =P
Har inte mer att komma med, dagen i morgon ser lika dan ut förutom match till kvällen så kommer moster deras och ammandah och är barnvakt =) Per har em i morgon och i dag har haft dert i dag men, nu har han kommit hem så vi ska kika arga snickarn på datorn.
Tindra med kusin jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0