16 Maj

Freeeeeeeeeeedag ;D fast onsdag =P
Skönt det ska bli att vara ledig, hoppas på hemgång snart vi har inte mycket kvar att göra så tar vi lång helg sen ;D... Ska passa på att handla lite vin och sånt som ska med upp till stugan i morgon. Sen hämtar jag töserna om inte Per hinner före som har jobbat natt.

Måste berätta om i går när jag skulle natta Novelia, jag la henne i sin säng till en smurfarna fil och hon var nöjd och kika på de men kunde inte sova hon kom ner flera gånger och jag gick upp med henne, satt med henne och klappa henne på rumpan men kunde inte somna. 1 timme höll vi på sen fick hon sitta nere med oss och kika hockey och somnade till slut i min famn efter massa skrik och nästan otröstlig. bar upp henne försiktigt så vakna hon och var bara att börja om, till slut gick jag och la mig med henne i våran säng tog lång tid innan hon kom till ro, nästan opanik grina och levde om som om hon hade tarmvred eller något, vi funderade flera gånger om vi skulle ringa 1177 men hon somna till slut och vaknade igen vid 23 samma visa men somna om sm tur var efter 10 min kanske sen sov hon natten men snurra och grymta så fort man rörde sig så vakna hon till lite, så jag är trööött i dag. Nu i morse var hon samma gamla glada Novelia med massa energi när jag lämna på dagis =P Hoppas det var växtvärk, eller nån tand? man vet ju aldrig när hon int säger själv bara säger nej inte on där..

I dag ska vi packa lite tänkte ja för i morgon hinner vi inte. Skönt att ha de gjort i dag. senare fotbollsträning och lägga sig tidigt tror ja. Ska upp i morgon till samling 09 då  vi har match mot valbo =) tror jag tar egen bil så man kan ösa på hem. Mamma åker med oss upp och per åker med pappa för dom skulle handla brääder för det ska byggas i vanlig ordning ;D Vi stannar på ica maxi upp köper med oss godsaker. Som det ska njutas hela helgen och solas då det skulle bli bra väder ;D

Ha en bra ledighet alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0