31 Mars

Ljög om att det var april i dag men det är i  morgon det =P virrpanna är vad jag är. i går var jag riktig virrpanna herregud vad det är jobbigt. Började med att handla, gick bra sen skulle jag hämta ut min 4s men glömde mobilen i bilen så jag kunde inte se vad jag hade för kod. Hämta den lämnade plånboken i bilen men kom på halvvägs meen jag måste ha leg, var bara att vända och hämta plånkan i bilen.. Åker hem så skulle vi fixa min Iphone och då skulle vi ha mitt bankkort och började leta efter det meen va fan letar överallt. Ringer till spelbutiken om jag hade glömt den där. Jorå mitt bankkort hade suttit kvar i kortterminalen =P suck sen så var det smärtfritt resten av kvällen. Eller kom på en till sak. Laddade Iphonen och till slut hade jag inget nätverk i min gamla telefon, skulle leta på pin kod till Iphonen för Per hade lagt dem någonstans, kunde inte ringa han för ingen av telefonerna fungerade letade överallt till slut hitta jag pinkoden... Somnade vid 00 och barnen vakna efter 06 =/ dryygt jag som vill sova någon gång., Per har jobbat natt så han lär ju sova så det var bara att pallra sig ner... (sur) Går över snart. Barnen somnade ju sent i går efter 21 så då tänkte jag yes sovmorgon,, tjii fick jag. tindra var ju vaken från 06:15 till 21:30 i går menn hon vaknar först av alla... Novelia sover iallafall middag 1 timme.

Klagar lite mer på vädret snö?? suck igen!! ska ta barnen på en långpromenad efter lunch sen får vi se vad dagen bjuder på vi har inget inplanerat allt kan hända. Vio hade planerat grillning till kvällen men är det kallt och ska snöa så skiter man väl i det..

Ha en bra helg hönni

Mina burkar


påskliljor


Ny badad efter frukost ;D lite lässtund nu







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0