22 mars

Hipp hurra på min dag ;D

26 år i dag och det är bara en siffra de sinnet är ju ett annat ;D Sovit super gott, Barnen somnade före 18 i går kväll de var super trötta då vi var ute hela em tills vi gick in halv 6, Novis fick i sig mat hon sen slockna hon. Tindra hann inte ens äta innan hon somna.. Jag fick baka i lugn och ro hela kvällen och städa. Nu ser det ut som det gjorde innan jag börja städa i går berätta Per. Pyssel och pärlor på hela golvet =P. Slutar halv 3 ska hem och fix lite innan mamma och syster med familj kommer. De kan inte komma på söndag när det är tänkt kalas ;P

Började kratta i går och det är så ro givande och härligt, grannen eldade lite på baksidan så det var riktiga vårkänslor igår. barnen lekte så bra med grann barnen och hade skojj. De vela absolut inte gå in det blev kalabalik men de var ju trötta så.  Tog mig en jogging/spurter träning i går kväll med. Så kollar man facebook i dag så har de sett en björn i robetsholm =/... Slocknade som ett litet barn vid 22 och var utvilad när Tindra kom och kramades med mig.. sjöng ja må du leva hurra hurra hurra ;D hihi..

snart helg



I dag kommer madde publisera min nya blogg utseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0