2 Mars

Hejsan!!!

fredag olala!! fint de men lite blåsigt, är i valet och kvalet om vi ska åka upp till ockelbo marknad eller ej, visar sig i eftermiddag.

jo jag ska tatuera mitt namn på handleden och fastna för dessa teckensnitt vad tycker ni? Mitten är min favvis och kanske skulle svänga till A:et lite på slutet.





För övrigt, ska det lagas fläskifle med nå gott till i kväll =) mys hela kvällen lång, inga måsten och kanske ett glas vitt ;D Varva ner efter veckans jobb och pensionär som man är somnar man väl vid 22.

Lördag spenderas vid hagaparken då det var hålligång där med ponny ridning och de bjöd på korv och massa skojj, kan blir trevligt tror jag. Hoppas  på en lång sovmorgon och strålande väder...

Ha en bra fredag och helg ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är utbildad inom hårförlängning och håller till i Gävle. Jag har just nu ett erbjudande. För 1600:- förlänger jag ditt hår med keratinvax. Detta ingår: hår, isättning, inklippning, skötselråd. Skynda och boka, då erbjudandet enbart gäller till den 15,e och det finns lite tider kvar! [email protected]

2012-03-02 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0