18 Mars

Guuud så trött jag är =/ Barnen kom in vid 5 på morgon och skulle sova i våran säng. Tindra hostar så hemskt och Noovelia kunde inte somna om.. Suck.. Tindra somnar om och Novelia halv 7 lyckades hon somna om. Sen vaknar Tindra och går och leker på sitt rum, Sen vaknar Novelia kl 07 för då kommer Per upp och ska sova för han har jobbat natt,, Nu sitter jag i soffan och är bitter ont i huvudet har jag också. Hade super trevligt i går Elin och Jessica kom på mat och massa prat =) bjöd på taco paj med tillbehör, efterrätt blev det trippel choklad kakan. Lite vin blev det också, synd att tiden går så snabbt.

Nu är jag bara sur för att barnen inte sover.. De kan somna efter 21 på kvällen på helgerna men nä upp tidigt iallafall. Lika så när det är dagis på morgon då lägger de sig runt 19-20 men väcker alltid mig innan min klocka ringer halv 7 behöver liksom inte ställa klockan.. I bland händer de att de sover till 08 läs i bland 1 gång i månaden kanske.. Ser verkligen fram emot att gå och jobba i morgon och vakna halv 6 eller tidigare jeeeejjj... Bitter jag vet men man måste få klaga ur sig iallafall när man aldrig får sova riktigt.. Kanske dax för en övernattning hos mor och far föräldrarna snart kanske. Dom sover nästan aldrig borta.. Jag ällskar mina barn över allt annat men ibland behöver man få sova ut ;D Jag är ju sån som alltid vill ha barnen hemma gillar inte att de sover borta, jag kan inte koppla av måste ringa och kolla hur det går och när man vaknar dagen efter så klär man på sig snabbt och åker och hämtar dem.. =) tsss.. slut på klago vm!!

I dag är det dans för Tindra, Novelia får vara med mormor en liten stund, sedan beger vi oss mot hallen för att kika på kusin Julia som spelar innebandy.. Resten av dagen får vi se vad som ska göras. Långprommis vet jag iallafall.

soooolen kom fram nu

webbkamera bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0