13 Mars

Tisdag!!

Jobbar i vanlig ordning.. Tisdagar som jag ogillar mest, längst i från helgen känns det som. jobbigt att ta sig upp på morgon meen i morse väckte Tindra mig strax efter 06 med pussar och kramar, helt underbart, Novelia fick vi väcka vid 7, trött mössan där. Flyter på som bara den på jobbet, gick på en prommis på rasten och visst känner jag träningsvärk i bena efter gårdagens första ute träning på gräs ;D Det var så skojj och vi var många tjejer och fler blir vi. jag tror på denna fotbolls säsong då vi får spela i div 4 och vinna lite matcher..

ska cykla hem efter jobbet ta med mig tjejerna till dollar och willys, så får pappa måla klart trappen, den blir så fin bara 1 strykning kvar.. På dollar ska jag kika på nytt proslin. =P.. Fint väder ute men synd att de blåser det är bara för att det aldrig kan vara felfritt utan alltid något som är fel =P.. Se om vi hinner baka dummlekakor i kväll, sen så är allt bakat fysen i källarn är full proppad.

Bjuder på bilder sen när det är klart!!


Tips om denna bok den är super mysig




kikade på trädgårdstoppen i går och man blir ju så sugen att hålla på ute..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0