1 mars

Torsdag!!!

har gått super fort på jobbet i dag, såg lika ut i dag med som i går, hämta barn på dagis sen var ute hela eftermiddagen ;D solen är ju så härlig och fått massa gjort på tomten. Tänkte tvätta bilen men Per säger att jag fuskar så mycket så jag stod över.... Gjorde en jätte god tacolasange sitter nu i soffan proppmätt och myser med mina älsklingar, dom ska strax göra kväller så vi myser en massor nu älskade barn!

Gårdagens löptur gick kanon bra känndes som jag kunde springa hur länge som hellst ;D Hoppas det känns lika bra på lördag när det är dags igen. eller i morgon kväll har inte bestämt riktigt.

I morgon ska barnen hem till mormor och morfar medans mamma och pappa jobbar

just ja nu kom jag på tvättstugan tjing!





Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, jag mår inte alls bra. Jag mailar dig i morgon när jag vaknar :) men 2,755 000 är totala veckomålet :)

Hur ser det ut än så länge för oss?

Kram

2012-03-01 @ 20:23:32
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0