8 Juni

Är så irriterad å jag spricker snart på mig själv altså!!
Jag var ju ute efter den där ljusblåa klänningen från Vila, Var in igår på affären men de hade den ej där =/ suck.. jag tänkte då beställer jag den på hemsidan men hellst hade jag vela provat först meeen den fanns bara i L och xl det går ju inte. Ringer och hör om de får in fler stl men icke.. Ska ringa bubbleroom kl 12 när de öppnar och höra om de får in fler för dom hade slut stod de.. Skulle beställt från början för några veckor sen när jag hitta den klänningen åå... Köpte iallafall skor på lindex vita sandaletter och silvriga armband, halsband, hårspännen och en väska. Bara klänningen kvar meen håll tummarna att bubbleroom får in fler..

Nog om de. Fredag i dag!! skönt.. Slutar ju inte allt för sent så då ska jag hämta barnen och hem så vi kan vara ute och poa. Kvällen blir det grillning på gatan nedanför ;D Tindra får leka med sin Filippa hon är super nöjd. Novelia med för den delen hon är ju också med. Kul var det att lyssna på dom igår när de lekte mamma, pappa barn =) hihi Dom klädde på varandra dock kläder eller försökte, så drack dom låtsas välling från dockornas flaskor och gud vilka påhitt. Matchen igår blev ju inställd för Årsunda hade snålt om folk. Blev 1 varv runt hammarn för min del.. Hade så mycket energi så jag städa hela huset igår kväll när Per åkte och jobba ´natt och när barnen sov ;D skönt..

Då så nu ska jag ringa =)

Annars då Nelly kanske har nått fint?




Kommentarer
Postat av: Tessa

Nelly.se brukar ju ha vila kläder!

2012-06-08 @ 12:04:27
Postat av: Gabbe

Jag hitta på den på vilas hemsida de fick in en small :) tur jag hade nu hoppas jag bara den hinner komma till nästa helg.

2012-06-08 @ 14:47:48
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaaa jag är sämst på att blogga ;P Använder insagram lite iaf, såg att du skaffat de också men där ekade de ;)

Ja vi lär styra upp ett datum. Så länge sen ja träffa Jessica nu. Ja promenad i mon funkar! När, var, hur ? :)

2012-06-08 @ 21:01:11
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Elin

kanske ska säga att thilda är snorig IGEN så du vet! Men hon kan va hemma med Marcus ifall vi går så inte dina barn blir smittade.

2012-06-08 @ 21:07:34
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0