28 Juni

Torsdag!! =) fint väder
 
Jobbar i vanlig ordning springer ut lite då och då i solen, ska in och köpa en klottersvamp då mina busungar fått tag på en röd krita och målar en vit byrå med =P  Upptäckte det i går när jag städa hela huset, inte så mycket med det var rött iallafall. Gömmer undan kritor och pennor så plockar jag fram när de vill måla så man har koll på dom. Även fast de vet att de bara får måla på papper så händer bus i bland..  Satt i solen ett tag igår även fast de blåste lite kallt, städade och åt mat i min ensamhet gud vad tråkigt.. I morgon får jag äntligen semester och dåå skjussar Per upp mig till stugan så jag får träffa mina älsklingar, Per ska roa sig med natt helg innan han tar semester. =P
 
I dag efter jobbet sla jag göra så mycket som möjligt så jag slipper tänka så mycket på mina saknade barn =P åker till valbo och shoppar efter jobbet, handlar ´hem mat och tar en promenad och solning ;D
 
 
Spelade xbox kinekt igår kväll när Per kom hem från jobbet och gud så roligt det var =) Fick ett från jobbet i går då jag vann en tävling ;D xbox, kinekt, 1 dosa och ett spel ;D
 
Lite godingar
 
Caroline ls
 
Alex knitted sweater
 
 Ha en bra dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0