27 Juni

Tjabba tjena hallå!!
 
Onsdag mitt i veckan bara denna dag och 2 dagar till kvar tills semestern. Barnen ska följa med mormor och morfar upp till stugan i dag så jag kommer vara utan dom tills¨på fredag =/ har aldrig vart utan dom mer än 1 natt men det ska väl bli den första. Deras kusiner ska också med upp så de kommer få jätte skojj och bra väder ser det ut att få och även jag kommer få bra start på semstern med fin väder men man ska aldrig ropa hej för tidigt..
 
Träning i kväll och jag ska passa på att storstäda huset med medans jag är barn och karl fri han jobbar em. Hoppas solen kommer fram så man hinner avnjuta den en stund =)
 
Ska till apoteket och hämta ut bricanyl så Novlia slipper hosta så mycket på nätterna. =(..
 
Torsdag28. juniFredag29. juniLørdag30. juniSøndag1. juliMandag2. juli    
Lettskyet Delvis skyet Lettskyet Lettskyet Lettskyet        
17° 22° 19° 19° 18°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0