21 Juni

Torsdag och Halv dag ;D slutar 11:30 gud s skönt, Men vi har inget fungerarnde sytem på jobbet i dag så man får skriva lite blogg istället och vänta tills det hoppas igång igen. Tänkte passa på att springa på systemet och köpa jordbubbar så är det bara att åka hem sen och poa. Fint väder i dag så vi kan sitta ute och ha kalas ;D Lill fröken fyller ju 2 i morgon ;D Så alla på Pers sida kommer i dag så tar vi alla på min sida i morgon när vi firar midsommar i muntebo hos mamma och pappa då alla kommer dit ;D

De hade ju öppnat det stora paketet som låg på altanen så det blev ingen överaskning =/ haha Per skällde på dom funderade om man ska slå in den igen så hon får öppna det när farmor och farfar kommer för dom har ju varit med på det paketet.

Vinst i går och det känndes så himla bra ;D glad man blir. Städade och plockade hela kvällen, skruvade möbler blev läggdax vid 12. Är pigg i dag ändå.. Sen efter kalasande blir det att¨åka ner till muntebo för att hjälpa mamma med all mat som ska fixas till i morgon.. =)

Gjorde mig lite midsommarfin med klänning och blomma i håret och så sa Tindra till mig i morse men mamma vad fin du är jag älskar dig ja <3 gud mitt lilla älskade barn man blir ju så rörd.  Hon var morgonpigg hon medans 7 sovaren Novelia snarka på..

Förra året =)







Nu verkar det fingera jobba sig lite så 2 timmar ;D lagomt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0