18 Juni

Hipp hurra för min lillesyster i dag Grattis på födelsedagen ;D
Vi firar syster och Novelia på fredag när det är midsommar afton =P

Härlig vecka, då jag jobbar endast 3 och en halv dag. Mycket som ska hinnas denna vecka men vi börjar med att ta en dag i taget =).. I dag efter jobb ska det ju ta tag i tvätten hänga ut och vika ihop. Käka jordgubbar och glass, umgås med familjen och avslutar med fotbollsträning. Per ska ut natten så jag få vika av tidigare från tröningen.. Är rätt trött i dag dagen efter bakis dagen haha tänka sig att  man ska behöva vara trött 2 dagar.. Sovit som en stock har jag gjort.

Måste komma i håg att ladda kameran i dag måste måste är ju så fint att knäppa kort under midsommar tiden.

Ont i en visdomstand har jag med =( stackars mig..

Nu ska jag plocka ihop och åka hem, måndagen check!


sugen på denna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0